Canon G11
-
Paris retratada amb una Harinezumi

Aquest darrer pont de Sant Joan (o solstici d’estiu, que m’agrada m??s) he estat a Par??s. Per sort de viatge de plaer. A l’hora de…
-
The Pinhole day a Can Basté

De Pinhole day – can Bast?? 30/04/11 Donscs aix?? ??s una excelent forma d’iniciar-me en la fotografia Pinhole; un curs al centre c??vic de Can…









