2025-05-18 – Pícnic de Blues al Parc Central de Nou Barris

Un any més, els amics de Capibola Blues han organitzat i materialitzat una tarda genial de bona música. Com no podria ser d’altra manera, el blues ha inundat el Parc Central de Nou Barris en un dia que, per sort aquest any, no ha tingut com a protagonista la pluja, sinó tres grups ben diferenciats.

S’ha iniciat la vetllada amb els madrilenys “The Soul Connectors“, que només he pogut veure acabant el darrer tema, sorry! Els cada cop més coneguts, a pesar de la seva tendra joventut, “The Heeks“, en aquesta ocasió acompanyats del gran Balta Bordoy a la guitarra i Vega Ortega al contrabaix.

Per acabar, el grup amb més energia: els grans “Escuela de Blues Social Club”, que porten ja molt temps oferint recitals vertiginosos plens de ritme; gràcies per la versió dels grans The Sonics!!

Com de costum, m’hi he pogut trobar un munt de gent preciosa que aprecia la música en viu i a l’aire lliure.

Visca el blues i la música en viu!!

Aneu preparant-vos pel pròxim Festival de Blues de Barcelona, al juliol teniu una cita imprescindible de l’estiu Barceloní!

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver Política de cookies
Privacidad