2025-04-06 – Barcelona Big Blues Band feat. Noa VD

A vegades, anar al centre un diumenge al vespre pot semblar una tasca difícil, especialment després d’un cap de setmana intens i amb la perspectiva d’un dilluns laboral. Però quan es tracta d’un concert dels amics i amigues de la Barcelona Big Blues Band, tot canvia. I si compten amb la presència de la formidable Noa, coneguda per la seva banda Noa and the Helldrinkers, llavors no hi ha mandra que valgui.

Vaig tenir la sort d’assistir al segon passi del concert, que sempre ofereixen a les 19 h, i el darrer a les 20:30 h. Puc assegurar que va ser una experiència inoblidable. Com a privilegi de l’ofici, vaig poder saludar i despedir-me dels músics al backstage, uns veritables talents.

A més de les habituals fotografies en analògic que faig en aquests esdeveniments, també us deixo uns clips perquè pugueu gaudir-ne encara que, com sempre, res iguala la música en viu.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver Política de cookies
Privacidad