2025-01-25 – Ladies First al Sax-o-Rama 2025

Aquest dissabte ha estat ben diferent. No sé si per l’hora matinera del concert, les 12 del migdia, o per les supermúsiques de les quals he pogut gaudir, però la veritat és que ha estat una manera molt potent de començar la jornada.

La ubicació? Peculiar! Sax & Clarinet On, una bonica botiga plena de saxos i un “taller mecànic” especialitzat en aquests instruments de canya.

El context? Sax-o-Rama, un festival que celebra el saxo com a protagonista absolut, sota la direcció artística de Dani Nel·lo, qui porta diverses edicions organitzant aquest esdeveniment únic.

Les protagonistes? Ladies First, un trio format íntegrament per dones que segueixen la tradició de les formacions femenines saxofonístiques dels anys 20 i 30 del segle XX. Amb saxos alt, tenor i baríton, compten amb l’acompanyament d’un vibràfon per interpretar un repertori eclèctic amb una mirada contemporània. Els seus arranjaments propis combinen música original, estàndards de jazz i música tradicional d’arreu del món.

Components del grup:

Un matí ple de talent, música i emocions que demostra que el saxo segueix sent un instrument ple de vida i possibilitats.

També com vaig fent darrerament, adjunto un parell de clips perquè us feu a la idea de quina mena de bèsties són.

Five foot two eyes of blue

Lazy blues

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver Política de cookies
Privacidad