2024-10-20 - Clot amb Blues - Cercavila

Gentada en una plaça amb arbres gaudint d’una actuació musical, amb una gran escultura d’ocell en primer pla.

El Clot vibra amb el ritme de Nova Orleans

Aquest cap de setmana, el barri del Clot s’ha omplert de música i alegria amb la segona edició del “Clot amb Blues”. L’esdeveniment ha transformat els nostres carrers en un autèntic festival de jazz i blues, transportant-nos directament a l’ambient festiu de Nova Orleans.

La cercavila, que ha estat el cor d’aquesta celebració, ha iniciat el seu recorregut a la cantonada del carrer Rogent amb Provença, omplint l’aire amb melodies contagioses i ritmes irresistibles. Un nombrós grup de músics talentosos ha liderat la marxa, creant una atmosfera vibrant que ha atret l’atenció de veïns i visitants per igual.

A més de ser un esdeveniment festiu, el “Clot amb Blues” és també una forma de promocionar i cercar suport per al festival de Blues del Clot. Aquesta iniciativa no només busca celebrar la música, sinó també assegurar que aquest festival pugui continuar creixent i enriquint la nostra comunitat en els propers anys.

El passeig musical ha culminat a l’Ateneu del Clot, on l’ambient festiu ha continuat amb més actuacions i una energia desbordant. La participació entusiasta dels veïns i l’excel·lent organització han fet d’aquest “Clot amb Blues” un èxit rotund, consolidant-se com un dels esdeveniments culturals més esperats del barri.

No podem esperar a veure què ens portarà la propera edició del “Clot amb Blues”. Mentrestant, seguirem gaudint dels ecos d’aquesta festa que ha deixat el Clot amb un somriure i ganes de més música.