Pícnic de Blues 2016 (passat per aigua!)

Pícnic de Blues a Nou Barris: Música més enllà de la Pluja

Com cada any, el Pícnic de Blues al Parc Central de Nou Barris va demostrar que la música supera qualsevol obstacle. Gràcies a l’esperit indomable dels Capibola, el festival va continuar malgrat l’amenaça de pluja.

Un concert ple de sorpreses

La jornada va començar amb els concerts dels Combos de l’Escola de Blues de Barcelona, però la pluja aviat va fer acte de presència. Mentre molts assistents buscaven refugi, els músics van demostrar la seva autèntica essència.

Moments màgics:

  • Participació d’alumnes de l’Escola de Blues, Els Balas Perdidas i membres de la Big Band
  • Improvisació d’un concert acústic quasi clandestí a la carpa d’instruments
  • Actuació sota una carpa habilitada sota l’escenari

L’esperit del Blues

Malgrat les adversitats meteorològiques, la tarda es va convertir en una celebració de música, riures i bon ambient. La pluja no va poder aturar l’esperit blues que va regnar al Parc Central.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver Política de cookies
Privacidad