Jugant a fotografiar el paisatge del Delta de l’Ebre amb la Lomo LC-A Minitar-1 muntat a la Fuji X-A1. A mi m’encanten els resultats d’enfoc LC-A i els colors aconseguits.
Un servei fotogràfic diferent a Barcelona

Jugant a fotografiar el paisatge del Delta de l’Ebre amb la Lomo LC-A Minitar-1 muntat a la Fuji X-A1. A mi m’encanten els resultats d’enfoc LC-A i els colors aconseguits.